Gyakran Ismételt Kérdések
1. Hogyan regisztrálhatok?
A regisztráció feltétele, hogy az adott cég/egyéni vállalkozó már eleve a Békás Kft. regisztrált partnere legyen, továbbá a regisztrációs igényt kizárólag akkor van lehetőség elküldeni, ha a regisztrációs felületen található Jóváhagyó rendelkezés előzetesen kitöltésre és a regisztrációs igényhez csatolásra kerül. A csatolt videóban megtekinthető a regisztráció folyamata. Regisztrációs útmutató videónkért kattintson ide.
2. Milyen információkat láthatok a webáruházban?
A jobb felső sarokban lévő ügyintéző nevére kattintva felugró ablakon belül kattintson a pénzügy és számláim lehetőségre, ahol megtekintheti a cégéhez tartozó pénzügyi adatait.
A jobb felső sarokban lévő ügyintéző nevére kattintva felugró ablakon belül kattintson a pénzügy és számláim lehetőségre, ahol megtekintheti a korábbi rendeléseihez tartozó számláit.
- Termékspecifikációk, minőségi bizonyítványok megtekintése, letöltése
A pénzügy és számláim oldalon állva a korábbi rendeléseihez tartozó számlákat találja listába rendezve. Egy adott számlán található összes termékhez tartozó minőségi bizonyítványokat ömlesztve le tudja tölteni az adott számla sorához tartozó, jobb oldalon lévő tanúsítványok gombbal. Ha termékspecifikációt szeretné letölteni, kattintson az adott számlához tartozó számlaszámra, melyet piros betűszínnel kiemelve talál minden sor legelső oszlopában. Itt az adott számlán szereplő összes cikk listában jelenik meg, a bal oldali oszlopból a specifikáció gombokra kattintva letöltheti ezeket.
A webes rendelés leadása során lehetőség van arra, hogy különböző vásárlási listákat hozzon létre azokból a termékekből, amelyeket gyakran rendel tőlünk. A listák létrehozására a Kosár tartalma menüpontban a Mentés listára gombbal vagy a cikken található három vízszintes vonal ikonra kattintva van lehetőség. A létrehozott listák megtekintése, kosárba történő beemelése a személyes menün belül, a Mentett listáim menüpontban lehetséges. Útmutató videónkért kattintson ide.
A személyes menü Korábban vásároltam menüpontra kattintva találhatja az összes olyan terméket, amelyeket már korábban megvásárolt cégünktől. Ezek között – maximum 30 napos intervallumot használva – kereshet is az oldal tetején található naptár ikonok segítségével.
Amennyiben szeretné, hogy munkatársa is hozzáférhessen a webáruházunkhoz, létrehozhat alfelhasználói regisztrációkat számukra. Ezt a személyes menüben az Alfelhasználóim gombra kattintva teheti meg. Válassza ki az Új lehetőséget a jobb oldalon, majd adja meg munkatársa nevét, email címét, telefonszámát. Engedélyezheti számára azt is, hogy hozzáférjen a pénzügy és számláim oldalhoz. Ha ezt meg szeretné tenni, pipálja ki a Pénzügy, számláim oldalt megnézheti sorhoz tartozó négyzetet. Ha szeretné, hogy munkatársa is értesüljön legfrissebb akcióinkról, híreinkről, pipálja be Békás hírlevél opciót. Ezután a munkatársa email címére érkezni fog egy email, amelyben a leírt instrukciókat követve könnyedén véglegesítheti a regisztrációt. Útmutató videónkért kattintson ide.
Figyelje akcióinkat, ahol kuponkódokkal kedvezményeket, ajándékokat kaphat. Amenyibben nem talál kódot a menüpont alatt, nincs aktuális kuponakciónk.
Amennyiben tagja Békás Plusz Programunknak, a személyes menüben megnézheti beváltható pontszámát, illetve a személyre szabható, megrendelhető ajándéktárgyakat.
Nyomon tudja követni, hogy hány aktív kondíciója van, meddig érvényes, mennyi termék vásárolható meg belőle. Ha a kondícióban lévő termékből rendel, automatikusan a kedvezményes árral kerül be a kosarába a termék, akkor is ha a cikklistából/mentett listából/excelből rendel.
3. Hogyan tudom leadni a rendeléseimet?
A regisztráció során megadott felhasználónévvel és jelszóval történő belépést követően a termékek kosárba tétele előtt először a rendelési adatokat szükséges megadni, ezt a kereső ablak mellett található „árak” opciónál teheti meg. Amennyiben Ön még nem adta meg a kérdéses adatokat, akkor ez a mező zöld színű, amennyiben ezt már kitöltötte, akkor a mező piros színre vált és módosításra ezt követően csupán a rendelés végén, a vásárlás „érvényesítése” előtt van lehetősége. Figyelem! A szállítás dátumának módosításával az árak módosulhatnak!
- Szállítási mód: kiszállítás vagy helyszíni átvétel
- Szállítási cím (átvétel helye): Kérjük, itt adja meg, melyik szállítási címre kéri az árut kiszállítani!
- Fizetési mód: alapértelmezett. Kérjük, amennyiben az alapértelmezett fizetési módtól eltérő módon szeretné rendezni a megrendelt áru értékét, kérjük, ezt az igényét telefonon jelezze ügyfélszolgálatunk felé, illetve ennek tényét rögzítse a webes vásárlás végén a Rendelés adatai menüben a megjegyzés mezőbe.
Útmutató videónkért kattintson ide.
4. Mennyi időre előre kérhetek kiszállítást a weben?
Kiszállítást maximum 7 munkanapra előre lehet kérni.
5. Milyen árakat látok a weben?
Az oldalunkon mindenhol nettó árak szerepelnek. A kosárban megjelenített cikkeknél a nettó ár alatt a bruttó árat is megjelenítjük.
6. Termékek kosárba tétele: hogyan változtathatom a megrendelt termék mennyiségét a kosárba tétel előtt és után?
A kosárba tétel előtt kétféleképpen: vagy a +/- opcióval lehet növelni, illetve csökkenteni a megrendelni kívánt mennyiséget, vagy a terméknél megadott alapértelmezett rendelhető mennyiséget lehet felülírni – értelemszerűen az alapértelmezett mennyiség többszörösére. A kosárban szintén van lehetőség ugyanezen a módon módosítani a mennyiségeket, itt viszont a mennyiség mellett látható nyíl ikonnal frissíteni szükséges a módosításokat.
7. Hogyan adhatok hozzá termékeket a Kosaramhoz és törölhetem azokat?
Amennyiben a kosáron állva még szeretne terméket hozzáadni a rendeléséhez, könnyedén megteheti ezt a gyorsrendelés funkcióval (útmutató videónkért kattintson ide), amennyiben ismeri a termékhez tartozó cikkszámot. Ebben az esetben a baloldalon található Gyorsrendelés pontnál írja be a cikkszámot és a rendelni kívánt mennyiséget, majd kattintson a bevásárlókocsi ikonra. Ha nem a Gyorsrendelés funkcióval szeretne rendelni, ki is léphet kosarából és tovább böngészhet webáruházunkban, a Kosár tartalma nem veszik el.
Ha törölni szeretne egy terméket a kosarából, az adott termék sorában a jobb oldalon található piros X gombra kattintva megteheti ezt.
8. Mit tegyek, ha már elküldtem a rendelést, de valamit le szeretnék mondani belőle?
Ebben az esetben hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat, a rendelést már csak ott tudják módosítani.
9. Hogyan tudok termékeket keresni a webáruházban?
A weboldal tetején látható kereső mezőbe írja be a keresett termék nevét, és a weboldal kiadja a találatokat. Ha nincs találat, kérjük, ellenőrizze az ékezeteket, elírásokat!
A termékeket cikkcsoportok alapján is megkeresheti, melyeket a főoldalon állva közvetlenül a keresősáv alatt találja.
Keresési eredményeit tovább pontosíthatja a bal oldalt található szűrési feltételek használatával.
10. Hogyan jelzem a vásárlás során a termékekre vonatkozó egyedi igényeket?
A vásárlás végén a Rendelés adatai menüben a megjegyzés mezőben szükséges megadni a rendelésre vonatkozó fontos információkat.
11. Hol találhatok bővebb információkat az egyes termékekre vonatkozóan?
Kattintson a kiválasztott termékre, így meg tudja nézni a termék részletes oldalát, ahol a kép mellett leírást, illetve a termék adatlapját és logisztikai adatait is megtalálja az ADATLAP-nál.
12. Hogyan tudok megrendelni egy terméket, amiről azt látom, hogy nincs készleten?
Azokra a termékekre, amelyek a rendelés pillanatában nincsenek készleten, minden további nélkül leadható rendelés a készleten lévő termékekkel együtt. Ügyintézőink előrendelésként kezelni fogják ezeket és figyelik a termék beérkezését, mellyel kapcsolatban telefonon vagy e-mailen értesítést adnak.
13. Hogyan tudok olyan termékre rendelést leadni a weben, amelyre kondícióm van?
A kondícióban lévő termékeket a Személyes menü, Kondícióim menüpontból van lehetőség elérni. Ebben a menüpontban látható valamennyi kondíció, azoban ebben a menüből nem indítható vásárlás.
Amennyiben olyan terméket vásárolna, amelyre kondíciója/keretszerződése van, akkor az már alapértelmezetten a kedvezményes árral kerül bele a kosárba.
14. Miért nem találom a kosárba tett termékeket?
A kosár tartalma törlődik, ha 72 órája nem történt benne módosítás, ezért, ha nem véglegesíti rendelését javasoljuk, hogy mentse el a kosár tartalmát "Lista"-ként, melyet másnap (vagy később) a Személyes menü Mentett listáim menüpontból tud újra betölteni a kosárba.