Termékeink
Nyelvváltás
Menü

AKTUÁLIS ÁLLÁSAJÁNLATAINK

HR MUNKATÁRS

6 órás részmunkaidőben

Ilyen feladatokat bíznánk Rád:

  • A mindennapi feladataid közé fog tartozni az új munkatársak kiválasztása, fizikai és szellemi munkakörökbe egyaránt. Legyen toborzási tapasztalatod, és legyél gyakorlott és elkötelezett az interjúk lebonyolításában
  • Elkészíted a dolgozók munkaviszonnyal, képzésekkel kapcsolatos iratait
  • Segíted a már nálunk dolgozó és a leendő harmadik országbeli munkavállalók ügyintézését, kapcsolatot tartasz a hivatalos szervekkel
  • Elemzéseket, beszámolókat, riportokat készítesz (cafeteria, orvosi vizsgálatok, munkaidő)
  • Számítunk rád a belső szabályzataink kialakításaiban
  • Részt veszel a munkatársainknak szóló, céges rendezvények lebonyolításában (karácsonyi party, csapatépítés)
  • Folyamatosan kapcsolatban leszel a társosztályokkal, telephelyekkel

Téged keresünk, ha:

  • Befejezted felsőfokú tanulmányaidat és legalább 2 éves szakmai tapasztalattal rendelkezel
  • Angol nyelvismereted legalább erős kommunikációs szintű írásban és szóban egyaránt
  • Az Excelt felhasználó szintnél jobban kezeled
  • Dinamikus, kreatív, proaktív személyiség vagy
  • Rendszerszemlélettel rendelkezel, pontos, precíz munkavégzés jellemez
  • Szívesen dolgozol csapatban, de önállóan is megállod a helyed
  • Lényegre törően kommunikálsz és jó íráskészséggel rendelkezel, könnyen megtalálod a közös hangot másokkal

Amit nyújtani tudunk:

  • Versenyképes, teljesen bejelentett bér
  • Év végi juttatások
  • Cafeteria
  • Hétfőtől-péntekig tartó munkavégzés, betanulás után home office lehetőség
  • Kedvezményes dolgozói vásárlási lehetőség
  • Kiváló csapat
  • Barátságos munkakörnyezet
  • Stabil vállalati háttér

Telephelyeink, ahová keresünk: Budapest, III. kerület

Önéletrajzodat a pozíció, a telephely és a bérigényed megjelölésével várjuk email címünkre: allashirdetes@bekaskft.hu

Visszajelzést csak azon pályázóknak tudunk adni, akiket felvételi beszélgetésre hívunk. Megértésed köszönjük!

 

BESZERZÉSI ASSZISZTENS

 

Ilyen feladatokat bíznánk Rád:

  • Rendelések elkészítése fogyási- és készlet adatok alapján
  • Beszerzési tevékenységgel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása, készletek nyomon követese
  • Adatbázisok karbantartása és aktualizálása, elemző táblázatok, kalkulációk, készítése
  • Szállítások fuvarszervezési feladatainak ellátása, megrendelt fuvarok nyomon követése a beérkezésig

 

Téged keresünk, ha:

  • Magabiztosan használod az angol nyelvet írásban és szóban egyaránt
  • Az MS Excel-t napi rutinos használattal kezeled, megoldást találsz mindenre, amire kell
  • Középfokú végzettséggel rendelkezel
  • Kiemelkedő kapcsolatteremtő és kommunikációs képességű, határozott fellépésű, dinamikus személyiség vagy
  • Analitikus, logikus gondolkodás, jó elemzőképesség jellemez

 

Amit nyújtani tudunk:

  • Versenyképes, teljesen bejelentett bér
  • Év végi juttatások
  • Cafeteria
  • Hétfőtől-péntekig tartó munkavégzés
  • Kedvezményes dolgozói vásárlási lehetőség
  • Kiváló csapat
  • Barátságos munkakörnyezet
  • Stabil vállalati háttér

 

Telephelyeink, ahová keresünk: Budapest, III. kerület

Önéletrajzodat a pozíció, a telephely és a bérigényed megjelölésével várjuk email címünkre: allashirdetes@bekaskft.hu

 

Bejelentkezés
Ahogy a legtöbb weboldal, a miénk is sütiket (cookie-kat) használ a nagyobb felhasználói élmény érdekében. A böngészés folytatásával Ön hozzájárul a sütik használatához. Tudjon meg többet
Értem